Plzeňský Prazdroj slaví úspěch na soutěži FLEMA Media Awards
Plzeňský Prazdroj slaví výrazný úspěch na soutěži FLEMA Media Awards 2017, která oceňuje nejlepší české a slovenské mediální kampaně. Plzeňský Prazdroj slaví výrazný úspěch na soutěži FLEMA Media Awards 2017, která oceňuje nejlepší české a slovenské mediální kampaně.
Vítězství ve své kategorii získala kampaň Poctiví hrdinové Pivovaru Velkopopovický Kozel, která se stala nejlepší malou kampaní na Slovensku. Pivovar dal lidem možnost, aby poděkovali šikovným a poctivým řemeslníkům ve svém okolí, a to formou vzkazů na internetu a v rádiu. Ta nejlepší poděkování spolu s heslem a fotografií oblíbeného řemeslníka pak Velkopopovický Kozel umístil na billboardech v místech, kde šikovní řemeslníci pracují. Nízkonákladová kampaň oslovila celkem 1 milion lidí na Slovensku a prokázala jak si lidé poctivé práce váží. Odměnou pro nejlepší řemeslníky pak bylo poctivě vyráběné pivo Kozel.
Plzeňský Prazdroj získal zároveň dvě další umístění na shortlistech v jednotlivých kategoriích. V České republice takto uspěla v kategorii Out of home kampaň na Kingswood Rosé. Na nejrušnější pražské zastávce MHD letos v létě vznikl malý sad Kingswood, kde se lidé mohli na chvíli zastavit a zrelaxovat. Kreativní kampaň oslovila celkem 900 tisíc lidí.
Druhým oceněným českým počinem je pak kampaň na limitovanou edici designových lahví Pilsner Urquell, které se prodávají v aukci a výtěžek pak putuje na konto Centra Paraple.
Plzeňský Prazdroj se díky úspěchu svých kampaní zároveň na letošní FLEMA Awards umístil na druhém místě v kategorii Inovativní zadavatel.
Zdroj: Plzeňský Prazdroj
Foto: FLEMA Media Awards