Olma uvádí spolu s PAPEI na trh čtyři prémiové produkty

Delikátní sýr Olmín doprovázený spotem, ve kterém účinkuje Václav Postránecký, patří mezi oblíbené prémiové sýry. Nově ho zákazníci budou moc ochutnat v tradičních lahůdkářských produktech, které na trh uvádí společnost PAPEI právě ve spolupráci s OLMOU.

Sýr Olmín tak rozšiřuje díky PAPEI své portfolio a budete si ho moci dát jako Olmínovou pomazánku se švestkami nebo s meruňkami. Doplní je pikantní naložený Olmín a Olmínový salát s prémiovou šunkou a vejci. Pomazánky a nakládaný sýr budete moct koupit jak v regálech v praktických vaničkách, tak na váhu v úseku lahůdek, salát najdete rovněž u pultu s lahůdkami.

„Jsme přesvědčeni, že si produkty český zákazník nejen oblíbí, ale takřka zamiluje. Jsme rádi, že můžeme řadu uvést ve spolupráci s tak silným partnerem jako je Kaufland, ten získal exkluzivitu 6 měsíců na celou řadu,“ říká Key Account Manager Pavel Hamada. Právě Kaufland byl i spouštěcím motorem pro tento projekt, neboť řetězec aktivně omlazuje sortiment a právě takovéto produkty do tohoto refreshe krásně pasovaly.

Komunikační kampaň půjde v ruku v ruce s aktivitami Olmína, samozřejmě se plánuje využít i samotný produkt Olmín ke komunikaci a odvádění zákazníka k regálu s lahůdkami. Klasické sales promo aktivity doplní inzerce v klíčových titulech, ale také nová média v podobě spolupráce s foodblogy, kampaně na Facebooku, kde bude probíhat velká soutěž, videorecepty a další aktivity. Tyto aktivity se odehrají jak na kanálech Olmy, tak i PAPEI.

 

Zdroj a foto: PAPEI