Ocenění TOP In-store realizace měsíce května 2019 získala kampaň Perwoll ReNew

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc květen se stala realizace Perwoll ReNew.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 11 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s větším náskokem kampaň Perwoll ReNew, která v řetězci Globus za POS materiály použila sortimentní okno. Zadavatelem realizace byla společnost Henkel ČR, s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem byla společnost atta creative s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,33 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 6,8 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 7,5. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,7 bodu.

Květnové realizace hodnotila opět porota v počtu šesti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Pěkně, moderně provedené, moc hezké, oceňuji, že to není přeplácené a vypadá to velmi vkusně,“ uvádí Václav Koukolíčekze společnosti TESCO Stores ČR.

„Vhodně navazuje na známou komunikaci značky, vzbudí pozornost,“ hodnotí výstižně Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).

„Jednoduše super,“ říká Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Samozřejmě zde jsou vidět nainvestované peníze, ale i přes to bych chtěl vyzdvihnout jakým způsobem je možné z produktu udělat prémiovou záležitost, odkomunikovat hlavní sdělení, pracovat s vystavením.“

„Dobře viditelné řešení,“ uvádí Petr Majerik.

„Velmi efektní a důrazné vystavení,“ hodnotí Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.

Až ukázkově hezké konzistentní propojení na ATL komunikaci,“ říká Milan Drozen ze společnosti CZECH PROMOTION. „To vypadá jako kdyby tentokrát seděla u stejného stolu komunikační agentura i agentura na místo prodeje…“

Hodnocení všech květnových realizací

„Jsem rád, že tento měsíc byla celá řada velmi zdařilých realizací, které vyčnívaly nad průměrem,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček.

„Standardní realizace, kdy míra jejich viditelnosti odpovídá zvolenému typu realizace,“ uvádí Petr Majerik.

„Mezi realizacemi tohoto měsíce se daly nalézt zajímavé reklamní prvky, dobré nápady, zdařilá grafika i efektní okázalá vystavení. Rozhodně co do upoutání pozornosti oceňuji soutěžící Jägermeister a Perwoll,“  říká Blanka Bukovská.

Těšil jsem se na květen, měsíc mistrovství světa v hokeji a byl jsem překvapen z nevyužitého potenciálu v místě prodeje. Přesvědčivě totiž vyhrál Heinz a Magnum, kteří ve své prezentaci nebyli s mistrovstvím vůbec spojeni,“ hodnotí Milan Drozen.

„Tento měsíc z mého pohledu přinesl dominanci 4 kampaní u nichž je vidět, že si s ní zadavatel i kreativci vyhráli. Navíc jsou kampaně podpořeny i adekvátním budgetem,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Rozlišovat která z těchto kampaní je o něco lepší či horší by bylo spíše na posouzení jejich sales efektu než další detailní hodnocení grafiky. A o které kampaně se jedná? Perwoll, Mistrův ležák, Coca Cola a Fuze Tea spadající také pod CC.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery jsou společnosti DAGO. s.r.o. a Jansen Display s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one, HL Display a Dynamix Media a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, POS Media a Sign invention.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010