Nový digitální prvek v místě prodeje

2062 zobrazení

Podlahová grafika je letos třetí nejoblíbenější reklamní formát v instoru. I to byl jeden z důvodů, proč se POS Media Czech Republic rozhodla vyzkoušet tento nosič s prvkem  interaktivitity, který by mohl nakupující zaujmout více, nežli doposud používaná statická forma.

Jedná se o promítání na podlahovou plochu v rozměru 190 cm x 160 cm reagující na pohyb v prostoru. V okamžiku, kdy dojde k pohybu na této ploše, spouští zařízení připravenou flash animací. Zařízení má standardně k dispozici několik efektů, jako je např. vodní hladina, pexeso, odmazávání vrstvy kryjící základní motiv, nebo překrývání podkladové grafiky dalšími objekty. Nabízí ale také originální možnosti (hry pro dva hráče, skákacího panáka, fotbal a jiné), které lze dle požadavků klienta vytvořit na míru.

Právě takovou animaci agentura Quix připravila na test nového nosiče pro POS Media Czech Republic a byl k vidění od 9. Do 11. 11. 2011 v pokladní zóně hypermarketů albert na pražském Chodově. Nakupující si mohli v těchto dnech vyzkoušet hru s motivy nákupních vozíčků.

Oba realizátoři v rámci testování především získali zkušenosti z hlediska technického zajištění, nejvhodnějšího umístění na prodejní ploše a nečerpání inspirace pro vytváření co nejaktraktivnějších motivů, které by mohly nakupující zaujmout. Klientům chce tento nový reklamní formát POS Media Czech Republic začít nabízet na řetězcích Ahold, Tesco a Makro po vyhodnocení testování.

Zdroj: Brands & Stories, 07/2011 (2. 12. 2011)