Nová kampaň Lay´s podporuje povědomí o šířce produktového portfolia

377 zobrazení

Po letní kampani „Hudba chutná lépe s Lay´s.“, která měla ve spojení s hudbou ukázat na šířku a rozmanitost příchutí klasické řady Lay´s, teď populární značka chipsů přichází s novou kampaní. Claim aktivace „Které Lay´s si dnes dáš?“ se sice nemění, tentokrát se však kampaň zaměřuje na celé portfolio. Kromě toho přichází souběžně s kampaní i produktová novinka Lay´s Wavy a redesign řady Lay´s MAXX.

 „Hlavním cílem kampaně je ukázat spotřebitelovi šířku
a inovativnost našich produktů a zprostředkovat mu myšlenku, že ať je kdekoliv, Lay´s jsou skvělou volbou pro každou příležitost. A každému momentu navíc dodávají úplně nový rozměr,“
říká Petra Hrabčíková, brand manažerka kategorie snacků společnosti Mattoni 1873. Přestože se kampaň týká celého portfolia, hlavní zaměření je na klasické řady Lay´s Core, pečené chipsy Lay´s Oven Baked s novou příchutí Grilled Paprika a na produktovou novinku Lay´s Wavy.

Nové Lay´s Wavy a redesign Lay´s MAXX

Spolu s kampaní přichází i produktová novinka Lay´s Wavy s příchutěmi Spring Onion a Juicy Tomato. Lay´s MAXX zase ožily díky redesignu a změně claimu na „Rychlá svačina, když máš hlad“. Tyto aktivity ještě víc podporují povědomí o šířce a univerzálnosti produktového portfolia. Komunikace kampaně „Které Lay´s si dnes dáš?“ probíhá i prostřednictvím spotu, který bude až do konce roku nasazený v televizi i digitále. Kromě toho bude kampaň komunikovaná i v PR a Instore.

Vizitka kampaně

Timing: 10 – 12/2019

Mediální nasazení: TV, digitál, PR, Instore

Digitální agentura: Brandz Friendz

Produkční agentura: MARK BBDO

Zdroj a foto: Mattoni 1873, koláž: redakce