Netradiční balení podpoří prodej on-line zážitků

3942 zobrazení

Stylové dárkové balení v podobě dřevěné bedny s páčidlem nabízí nově svým zákazníkům společnost Adrop.cz, jedna z předních českých společností zaměřených na prodej zážitků. Ti si mohou vybrat ze čtyř motivů – s přáním k narozeninám, svatbě, Vánocům nebo jen tak z lásky, které jsou na bedně vygravírované. Balení obsahuje tričko a dárkovou skládačku s poukazem na vybraný zážitek. Součástí balení je i páčidlo, jehož pomocí si pak obdarovaný bednu otevře. Ta je totiž zatlučena skutečnými hřebíky a obdarovanému tak chvilku zabere, než se do dárku dostane. Což je samo o sobě zábavné a prodlužuje se ono napětí a vzrušení z toho, co asi bude uvnitř.

Přidanou hodnotou pro zákazníky je určitě originální způsob, jak předat poukaz. Jednak mají rázem v ruce poměrně velký dárek, což vždy zaujme a vzbudí zvědavost, a hlavně je samotným dárkem už ono rozbalování,“ přibližuje Adéla Lampová, marketingová manažerka portálu Adrop.cz.

Nemohli jsme si nevšimnout, že z dárkové bedny se stal poměrně trend. Navíc k zaměření našeho sortimentu – dárky pro chlapy se vyloženě nabízela. Na rozdíl od ostatních firem, které dárkové bedny prodávají, jsme ale koncept postavili obráceně. To znamená, že zatímco u nich je hlavním produktem bedna a její obsah už je spíše doplňkový sortiment, u nás stále hraje prim zážitek a bedna je jen doplňkovou službou. I z toho důvodu je výrazně menší,“ doplňuje Lampová.


Portál Adrop.cz nabízí více než 400 rozmanitých zážitků určených především mužům, za posledních 10 let jich bylo prodáno přes 130 tisíc. Přední skupinu zákazníků tvoří ženy ve věku 25-35 let, které hledají inspiraci na dárek pro svého partnera.

Zdroj a foto: Adrop.cz