Nestlé startuje kampaň „Přiznání rodičů“ na podporu BIO svačinek pro děti

Potravinářská společnost Nestlé rozšiřuje svou řadu BIO kapsiček pro děti. Stálice jablko a hruška doplní dvě novinky – 100 % Mango a Dýně s banánem a mrkví. S uvedením nových produktů na trh se pojí marketingová kampaň, jejímž cílem je zviditelnění BIO produktů značky Nestlé a vyzdvižení praktičnosti dětské výživy v kapsičkách.

„Rodičovství rozhodně není procházka růžovým sadem. Chceme ukázat, že chápeme problémy dnešních rodičů a nabízíme jim praktický produkt, který se stane jejich přítelem v časové tísni. I proto jsme se rozhodli kampaň postavit na přiznání rodičů a komunikaci na sociálních sítích propojit hashtagem #BioKPZ,“ vysvětluje Anna Kotarbová, Digital Specialist Nestlé Infant Nutrition.

Kampaň běží do 16. května v Česku i na Slovensku.  Hlavními komunikačními kanály budou sociální sítě Facebook a Instagram, kde značka využije především formát krátkých videí popisujících vtipnou formou reálné situace rodičů. Od 9. května spustí značka na Facebooku Nestlé baby soutěž o týdenní zásobu BIO kapsiček.

Nápad a realizace kampaně pochází z dílny digitální agentury Brainz.

 

Zdroj a foto: Nestlé

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010