Nápady pro in-store, které jste nemohli vidět – díl 3.
V minulých dvou dílech jsme vás informovali o zajímavých, ale neuskutečněných realizacích na místě prodeje v České republice. V této poslední části tohoto článku přinášíme tři realizované kampaně, na kterých srovnáme jejich návrh a konečnou podobu, kterou mohli spotřebitelé vidět při svém nákupu.
Pro první srovnání využijeme ostře oranžovou In-store realizace značky Fanta od společnosti Coca-Cola HBC Česká republika. Návrh počítal s branou do uličky a odkapávajícími kapkami nápoje až k jeho primárnímu umístění v uličce.
Jak je vidět, tato realizovaná kampaň se prakticky neliší od svého návrhu.
Druhým návrhem byla expozice značky Jack Daniel´s od společnosti Brown-Forman Czechia, upozorňující na 150-ti leté výročí od vzniku značky, doplněné o možnost získání 50 % slevy při nákupu.
U této realizace se ve finálním provedení změnilo od návrhu dosti věcí. Zaprvé text v horní části má barevnější podklad, v dolní části se text zvětšil a ubyla podlahová grafika. Největší změna však nastala přímo uprostřed realizace, do které se přidal zajímavý a oživující 3D prvek – tričko a čepice s logem značky.
Poslední srovnání uděláme u in-store kampaně čokoládové značky Orion společnosti Nestlé CZ. Návrh počítal se dvěma bránami propojenými podlahovou grafikou po celé délce uličky.
I v této kampani nastaly oproti návrhu změny, v prvé řadě v barevnosti modré barvy, která odpovídá modré barvě na balení mléčné čokolády. Což se projevilo i na druhé změně, a sice na přidání reálného zobrazení tabulky čokolády na obou sloupech brány. Podle nás se jedná a pozitivní krok k ještě větší vizualizaci značky a k podpoře prodeje právě tohoto zobrazovaného typu čokolády.
„Ne vždy se finální kampaň shoduje s jejím návrhem,“ říká David Voborník, Media Director ve společnosti POS Media Czech Republic, s.r.o., „V obou posledně uvedených kampaních jsme čas od návrhu do výroby celé realizace využili k vylepšení finální podoby kampaně. Zvláště vizualizace tabulek mléčné čokolády Orion podnítila nakupující nejen k vyššímu prodeji výrobků značky Orion celkově, ale konkrétně především u tohoto zobrazeného druhu čokolády.“
Asi se budeme muset v redakci zamyslet nad rozšířením naší soutěže o nerealizovatelné návrhy, které kromě kreativního týmu a agenturního klienta, nemá možnost nikdo jiný vidět. A to by bylo, podle našeho názoru, škoda.
Podívejte se na předchozí druhý díl
Zdroj: POS Media
Foto: POS Media, pixabay.com