Nápady pro in-store, které jste nemohli vidět – díl 1.

Náš portál Mistoprodeje.cz bez měsíce již dva roky sleduje a hodnotí ve své retailové soutěži zajímavé uskutečněné realizace na místě prodeje v České republice. Jak ale vypadají návrhy těch nerealizovaných kampaní, které klienti před jejich výrobou z různých důvodů zamítli? Požádali jsme tedy nejúspěšnější realizátory kampaní z POS Media Czech Republic o malý pohled do jejich kuchyně a zákulisí. S některými nerealizovanými návrhy vás nyní rádi seznámíme.

O účinnosti kampaní rozhoduje na místě prodeje nejen vhodný výběr toho správného POS nebo POP řešení a jeho umístění na prodejním místě, ale především jeho kreativní zpracování. Od něj se pak odvíjí zájem nakupujících, a tedy i celková efektivita kampaně.

I když se může zdát vytvořený návrh POP kampaně pro jeho kreativce zajímavým, stane se, že zákazník, který má samozřejmě rozhodující slovo, tento návrh z různých důvodů zamítne. Tento kreativní návrh pak zůstává jen v počítači kreativců, což je jistě škoda. Objevili jsme několik takovýchto nerealizovaných návrhů, které vám nyní představíme.

Prvním nerealizovaným In-store řešením, které vám můžeme nabídnout, je kampaň pro značku Nutrilon od společnosti Nutricia. Jasně vymezená část regálu, ohraničená světle modrou barvou a s použitím podlahové grafiky, by jistě nakupující mohla zaujmout.

To, že návrh je nerealizovaný neznamená, že je špatný,“ říká David Voborník, Media Director ve společnosti POS Media Czech Republic, s.r.o., která je především známá jako realizátor In-store řešení. „Ale vše začíná kreativním návrhem celé kampaně na místě prodeje, který náš kreativní tým nejen vymyslí, ale dokážeme jej i vyrobit.“

Veřejnosti zůstaly skryty i další návrh kreativců společnosti POS Media Czech Republic – pro značku břitů Gillette od společnosti Gillette CZ.

Jedná se o podlahovou grafiku spojenou se španělským fotbalovým klubem FC Barcelona, včetně 3D makety nejznámějšího argentinského fotbalisty tohoto týmu – Lionela Messiho.

Kombinace více druhů prezentace značky na místě, vždy pomáhá,“ uvádí David Voborník, „vždyť podle nejnovějšího výzkumu asociace POPAI CE, se plných 87 % výrobků nakupuje impulzivně. Takže objevení druhotného umístění značky na prodejně může nakupujícím dodat ten rozhodující podnět ke koupi.“

Návrh kampaně na různorodé sprchové gely značky Radox společnosti Unilever Česká republika, spolu s 3D sprchovým koutem a spoře oděnou dívkou chystající se ke koupeli, by také jistě přitáhla pohledy nakupujících, především mužům.

Sekundární vystavení značky Tuc společnosti Mondelez Czech Republic bylo navrženo pro velkou plochu s kombinací více motivů. Od motorky, dvou stojanů pohonných hmot a sedačky s hosteskou, až po samotné vyobrazení výrobku ve větší velikosti. Především vytvoření jízdní dráhy pro motocyklový závod za pomoci velkých sušenek je velmi zajímavý tvůrčím nápadem.

Zajímají Vás podobné nerealizované kreativní návrhy in-store realizací? Za týden přineseme pokračování tohoto článku.

 

Zdroj: POS Media

Foto: POS Media, pixabay.com

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010