Mobilní hostesky s tabletem

Maloobchod a služby, FMCG nebo průzkum trhu jsou odvětví, která se asi nikdy úplně neobejdou bez živého kontaktu s lidmi. Jenže získat pozornost zákazníků je čím dál těžší a zpracovávání stohů dotazníků náročné nejenom na čas, ale i finančně. Přitom snaha uspořit náklady je v poslední době jasný příkaz i v marketingu.

Crazy Tomato proto přišla na trh s novinkou. Všechny činnosti zajišťované hosteskami na prodejnách a v terénu nyní zvládne univerzální aplikace v tabletu mHostess. „Brali jsme v úvahu potřeby eventových a výzkumných agentur, naše řešení je proto použitelné pro každou byznysovou situaci,“ říká Zdeněk Fekar, marketingový ředitel firmy.

Novinka zvládne registrace účastníků konferencí a společenských eventů, organizaci nejrůznějších festivalů a firemních akcí, uvádění nových produktů na trh, ochutnávky a průzkumy mezi zákazníky a spoustu dalších aktivit instore marketingu. Nechybí ani možnost propojení se sociálními sítěmi nebo losování o ceny či zábavný kvíz. „Zákazníka dneska potřebujete na něco ‚chytit‘ a zábava spolehlivě funguje,“ dodává Fekar.

„Naše hostesky už měly možnost vyzkoušet aplikaci v rámci velké konference. Vlastně mě ani nepřekvapilo, že moderní technologické řešení spojené se zábavou zafungovalo a nám se podařilo zasáhnout téměř všechny účastníky akce,“ potvrzuje Lucie Hrozová, jednatelka společnosti Xtreme hostess service.

Aplikace sbírá data online, proto je možné ihned získat přehled o registrovaných hostech, detaily o průběhu ochutnávkové akce nebo výsledky průzkumů. Snadný sběr dat spojený se zábavnými prvky je navíc ideální k vytvoření či propojení s věrnostními programy nebo distribuci slevových kupónů. „Dotazovaný si ani neuvědomí, že jste jej právě nenásilně zapojili do svého marketingového programu,“ říká na okraj Zdeněk Fekar.

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010