MOBIL MAJÁK vítězem 1.pololetí kategorie Česko Platí Kartou

MOBIL MAJÁK v prostorách olomouckého Globu je vítězem prvního pololetí roku 2022 v hodnocení zákaznického zážitku Visa Czech Top Shop v kategorii Česko platí kartou. Tento program, který probíhá pod záštitou Ministerstva Průmyslu a Obchodu, umožňuje začínajícím firmám nebo těm, které dosud terminál neměly, vyzkoušet přijímání plateb kartou až na rok zdarma. Na konci října jsme měli možnost setkat se, při příležitosti předání tohoto krásného ocenění VCTS, se zástupci sítě prodejen MOBIL MAJÁK přímo u nich v provozovně. Tuto prodejnu nám nominovali kolegové z acquiringu ČSOB, která jim tento platební terminál poskytla.

Diplom si osobně převzal od manažerky projektu VCTS pro ČR Markéty Němcové pan Martin Šimek, který má chod celé sítě prodejen na starost. Při této příležitost vznikl krátký rozhovor na téma přínosu zavedení bezhotovostních plateb na jejich podnikání.

Jaké změny pozorujete v prodejích a nákupním chování po zavedení bezhotovostních plateb a jaké v tom spatřuje výhody?

MŠ: „Pozorujeme, že placení je rychlejší a zákazníci spokojenější. Celkově dnešní doba nahrává bezhotovostním platbám, zákazníci u sebe nechtějí nosit hotovost. Zároveň se snižuje chybovost při transakci. Při hotovostních platbách se občas stane nějaká chybička. U bezhotovostních plateb se tohle nestává.“

Jaký je vlastně příběh vzniku sítě Mobil Maják, a jaké jsou vaše plány do budoucna?

MŠ: „Příběh je poměrně krátký, Mobil Maják vznikl jako malá prodejnička v obchodním domě Senimo v Olomouci. Postupně se rozrůstala až dnešní podoby, která čítá 5 prodejen. Do budoucna určitě chceme jako firma růst, otevírat nové pobočky a být „nadějným“ majákem ve světě mobilů a technologií pro lidi, kteří hledají nové zařízení, nebo chtějí pomoci se stávajícím.“

A poslední otázka. Co podle Vás vytváří dobrou zákaznickou zkušenost?       

MŠ: „Zákaznickou zkušenost tvoří několik faktorů. Zaprvé první dojem z prodejny, ta by měla být vždy uklizená, vzdušná a příjemná. Druhý aspekt je pozornost, zákazník musí mít pocit, že jsme si ho všimli a že jsme tu pro něj. Nejhorší je, když zákazník přijde na prodejnu a prodejce si ho nevšímá. Jako třetí bod je důležité k zákazníkovi přistupovat lidským způsobem. Dohromady tyto body tvoří většinu zákaznické spokojenosti.“

Za inspektory Visa Czech Top Shop musíme říci, že tato kritéria zákaznického zážitku v Mobil Maják naplňují, a právem si toto ocenění zaslouží.

Ještě jednou gratulujeme a těšíme se ve finále!!!