Lidl zmenšuje leták

Lidl má od této chvíle menší leták. Namísto stávajícího formátu 300 x 350 mm se nově objeví menší leták o velikosti 200 x 280 mm. Ten je pro listování aktuální nabídkou praktičtější a přehlednější.

Menší leták je nejen praktičtější, ale také šetrnější k přírodě. Aby zákazníkům neunikla žádná důležitá informace, přibyly v letáku stránky navíc, ve standardním vydání jich nově bude 56. I tak ale ve spojení s menším rozměrem dojde k úspoře, která bude činit více než 2 500 tun papíru ročně.

Struktura letáku přitom zůstává stejná, bude obsahovat nabídky potravinářského i spotřebního zboží s platností od pondělí nebo čtvrtka společně s akcí Super víkend upozorňující na slevy vybraných produktů. V prodejnách, na webových stránkách a v mobilní aplikaci bude jeho aktuální vydání i nadále k dispozici každý čtvrtek.

Zdroj a foto: Lidl

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010