Krušovice nyní oslavují i Tvoje království

Královský pivovar Krušovice představuje zbrusu nový komunikační koncept, hledající osobní království každého z nás. Koníčky, rodina, přátele, tradiční a netradiční zájmy i naše názory, to vše utváří naše království nebo jsou jeho nezbytnou součástí. Krušovice chtějí oslovit i mladší cílovou skupinu a být jí tím správným partnerem pro královské aktivity a zážitky. 

Krušovice byly jako jediný pivovar u nás po sto let ve vlastnictví české královské koruny, když ho v roce 1583 koupil král český a císař římský Rudolf II. A tak se i komunikace Krušovic opírala v posledních letech o postavu novodobého krále nebo hledala královský charakter. Značka si nově pro dlouhodobou strategickou spolupráci vybrala agenturu DDB a společně s ní teď představuje nový komunikační koncept nazvaný Tvoje království.

„Pivovar Krušovice chce být partnerem všem, kteří žijí aktivním životem, a tím mám na mysli hlavně zapálení pro věc, vášeň. Nemusí to být hned vrcholový sportovec, sportovkyně nebo světoznámá hudební hvězda. V první řadě jde o prožitky. A v tomto směru věříme, že každý z nás má svoje „království“.  I když jsme každý jiný, jsou příležitosti, kdy se naše království protínají. Například v hospodě nebo na hudebním festivalu.“ vysvětluje Jiří Coufal, Brand manažer z Královského pivovaru Krušovice. 

„Každý z nás má svoje království. Nemusí to být jen sport nebo koníček, kterým žijeme ve volném čase. Naše osobní království odrážejí i naši povahu, postoje a životní cestu. Naším královstvím ale může být i něco tak krásně obyčejného, jako je naše oblíbená hospoda,“ doplňuje Tomáš Novotný, kreativní ředitel DDB Praha.

První příležitostí představit nový komunikační koncept byl televizní spot, který měl navíc za úkol vyzdvihnout produktové benefity a samotný původ Krušovického piva. V různých verzích střihu se totiž objevil i v celé řadě dalších zemí jako jsou Slovensko, Chorvatsko, Ukrajina a na dalších trzích, které jsou pro Krušovice významné.

 

 

Novinkou je i „dynamický“ claim, který se částečně mění podle konkrétní příležitosti. Na poslední mistrovství světa připravila značka sponzorské vzkazy s podpisem „Tvoje mistrovství. Tvoje království“.

 

 

Nyní probíhá soutěž s kapelou Megaphone. Ta pod sloganem „Tvoje hudba. Tvoje království“ vybízí fanoušky a veřejnost k zapojení se do soutěže o účast v jejich novém videoklipu. Tuto a další online komunikaci připravila agentura Bistro Agency. Detailněji je kampaň představena na webu .

 

Zdroj a foto:

HEINEKEN Česká republika