Kongres SAMOŠKA – obchod v nové realitě

Jarní měsíce udělaly z obchodníků hrdiny první linie a úcta k jejich povolání vzrostla. Do popředí ještě více vystoupila důležitost obchodů v sousedství, spolupráce s lokálními dodavateli či součinnosti s obcemi. Jaké výzvy a nové příležitosti současná situace tradičnímu trhu přinesla? O tom se bude diskutovat na 25. kongresu Samoška, který se uskuteční 24. září 2020 v Aquapalace Hotelu Prague. Vzhledem k opatřením spojeným s pandemií covid-19 bude tentokrát konference vysílána i on-line. Nenechte si ujít odborný program na téma obchod v nové realitě!

Kongres Samoška je už od roku 2008 platformou pro setkávání zástupců domácích maloobchodních sítí, jednotlivých majitelů prodejen, jejich dodavatelů a představitelů profesních a státních institucí. Jeho cílem je informovat a inspirovat menší obchodníky a pomoci jim tak obstát v konkurenci na trhu.

Jak ovlivnila pandemie český maloobchod?
Odborný program zahájí klinický psycholog a profesor lékařské psychologie Radek Ptáček, který se zaměří na zvládání stresu a náročných situací v našich životech. Hovořit bude také o tom, jak vybít a nabít „vnitřní baterku“ a jak spojit práci a spokojený život.

Předsedkyně Národní rozpočtové rady Eva Zamrazilová ve svém vystoupení promluví o ekonomických dopadech koronavirové krize, státním rozpočtu na letošní i příští rok i očekávaném vývoji ekonomiky do konce roku 2020. Kromě krátkodobého horizontu se však zaměří i na dlouhodobou udržitelnost veřejných financí, a to zejména s ohledem na pokračující stárnutí české populace a trh práce.
Aktuální data, jak ovlivnila pandemie covid-19 český maloobchod, jak se změnilo nákupní chování spotřebitelů a jejich preference prodejních kanálů, kterých kategorií a jejich prodejů se změny nejvíce dotkly a do jaké míry byl ovlivněn tradiční trh, představí ředitel pro vztahy s řetězci CZ & SK / CEE Lubomír Mechura a client consultant Kristýna Garreisová ze společnosti Nielsen.


Nastal čas posunout prodejnu o úroveň výš
Hlavní téma nesoucí se v duchu nových příležitostí pro tradiční trh prodiskutují zástupci obchodníků, dodavatelů a municipalit v panelové diskusi s názvem Tradiční trh v nové realitě – nastal čas posunout prodejnu o úroveň výš. Hovořit se bude o spolupráci s lokálními dodavateli, součinnosti s obcemi a podpoře prodejen na venkově, ale také o možnostech propojení kamenného obchodu s on-line prodejem či zavádění dalších služeb. Diskutovat budou předseda představenstva Skupiny Coop a předseda Asociace českého tradičního obchodu Pavel Březina, generální ředitel Čeposu Petr Morava, člen předsednictva Sdružení místních samospráv ČR Tomáš Dubský, Martin Pýcha, předseda Zemědělského svazu České republiky, hejtman Královéhradeckého kraje Jiří Štěpán a národní manažer pro klíčové zákazníky Plzeňského Prazdroje Josef Jukl.
Ministryně financí ČR Alena Schillerová a náměstek pro daně a cla Stanislav Kouba představí chystaný stravenkový paušál. Jak bude fungovat alternativa dosavadních stravenek a co stát od zavedení očekává?
Kongres vzhledem k aktuální situaci doprovodí nařízená i doporučená bezpečnostní opatření, jako jsou měření teploty při příchodu, povinnost mít roušku, k dispozici bude dostatek dezinfekce a sezení v sále bude připraveno s rozestupy. Zapojte se i vy do diskuse o budoucnosti tradičního trhu, a to přímo na místě či prostřednictvím on-line streamu. K oběma formám účasti se registrujte ZDE.

Zdroj a foto: ATOZ Marketing Services

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010