Konec plýtvání s PENNY a věrnostní akce Neobyčejné kousky

Obchodní řetězec PENNY Market spustil akci Konec plýtvání. Organizace pro výživu a zemědělství odhadu, že až jedna třetina potravin vyprodukovaných na světě pro lidskou spotřebu se znehodnotí. Více než 40 % jídla se v Evropské unii znehodnotí přímo v domácnostech a osoby, které žijí sami, vyhodí až o polovinu více jídla. Když se na tyto informace podíváme z hlediska České republiky, každý občan vyhodí za rok v průměru 80 kg jídla.

V roce 2017 věnovalo PENNY do potravinové banky potraviny v celkové hodnotě 470 000 korun. PENNY se podílí nejen finančně, ale také dvé zákazníky o této problematice vzdělává na svých webových stránkách. Informuje o efektivní přípravě pokrmů, skladování potravin, jejich zpracování i vyhazování.

Navíc PENNY také připravilo zákaznickou věrnostní akci Neobyčejné kousky, ve které nabízí plyšové hračky stvárňující neestetické potraviny, které sice nemusejí vypadat exkluzivně, ale chutnají stejně jako estetické kousky. Zákazníci tak mohou získat plyšáky se zajímavými názvy: Hrušák, Česnekula, Paprikšajn, Křivomrkev a Monstrajče.

V této věrnostní soutěži získají zákazníci na nákup v hodnotě 200 Kč jeden bod.  Při získání 34 bodů si mohou zakoupit libovolného plyšáka za 29,90 Kč. Při 10 bodech za 149,90 Kč. A pokud neodolají svým ratolestem přímo na prvním nákupu, plyšík stojí 399 korun.

 

Zdroj a foto: PENNY Market