Koncept Pilulka – lékárna jako atraktivní místo k nákupu

Nový design prodejny Pilulka v pražských Holešovicích je založen na novém Brand manuálu, který ji prezentuje jako moderní značku s proklientským přístupem. Světlými barvami, organickými vzory a minimalistickým řešením prostoru přenesl MORIS design tyto hodnoty i do samotného konceptu.

Lehká atmosféra

Svěží design lékárny Pilulka tvoří světlé barvy, hravé piktogramy a také dostatek zeleně. V interiéru se snoubí útulná atmosféra podpořená dřevem a rostlinami s futuristickou estetikou, odpovídající progresivitě a identitě značky. Ta se jemnými barvami a organickými prvky zaměřuje na pohodu svých zákazníků při nákupu. Z obyčejné lékárny se tak stává klidné a atraktivní místo k nákupu.

Důmyslné členění prostoru

To vše je doplněno poctivým dřevěným mobiliářem. Součástí lavice je i atypický opěrák čalouněný látkou v korporátních barvách. Dominantou prostoru je solitérně umístěný totem pro zákazníky a dále pak zelená stěna za prodejními pulty, decentně tlumená plexy příčkou. Výrazným prvkem pro koncept se stal světelný smajlík ve výloze, který posiluje komunikaci směrem ven a zvýrazňuje polohu lékárny. Zároveň se pro lékárny Pilulka stává poznávacím znamením.

V hlavní roli minimalismus

Menšímu prostoru přizpůsobil designér i množství vybavení. Interiér prodejny tak není přeplněný, díky čemuž se nenarušil záměr značky působit na zákazníky uklidňujícím dojmem. Naopak, lékárna působí vzdušně a minimalisticky.

Společnost MORIS design navrhuje a realizuje prodejny, kanceláře a jiné komerční prostory. Se svými 25 lety zkušeností je jedničkou na poli in-store designu a POS komunikace. Za své designy získala již celou řadu domácích i zahraničních ocenění. Stavební úpravy zajišťovala stavební divize MORIS construction.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010