Jak na nábor v retailu – novou možností je Retail Social Recruitment

3954 zobrazení

S novu službou Retail Social Recruitment, která je zaměřena na pomoc náboru maloobchodníkům a výrobcům, přichází personální agentura Frey Consulting. Zajišťuje tak nábor prodavačů, nákupčích, merchandiserů, logistických pracovníků a manažerů pro všechny oblasti maloobchodního prodeje po celé České republice. Využivání této služby nabízí pravidelný přísun nových pracovníků na poptávané pozice.

„V dnešní době, kdy se zástupy uchazečů zrovna nehrnou na volná místa, vymýšlíme stále nové cesty jak je zaujmout. Oblastí, kde také výrazně chybí kvalitní lidé je určitě maloobchod. Právě v něm hodně záleží na přístupu pracovníků, kteří zajišťují prodej a s ním spojené služby.“ říká HR Consultant Petr Frey a dodává:“Retail Social Recruitment je proto jednou z možností, jak kvalitní pracovníky získat.“

Metoda kterou v agentuře zvolili je následující. Z více náborových kampaní jsou, na základě chování a zájmů, vyprofilovány typy uchazečů pro jednotlivé pozice v retailu. Podle těchto modelových person se cílí nové náborové kampaně. Tým agentury se snaží zasáhnout hlavně pasivní kandidáty, a ty kteří jsou u stávajícího zaměstnavatele momentálně nespokojeni. Jako nástroje používá většinu známých sociálních sítí a vlastní programovatelné widgety. Významná je kvalita zpracování každé jednotlivé pozice. Ta proto má nejen vlastní mikrostránku, ale i doménu s názvem pozice. Ze znalosti typů kandidátů tým odvozuje také styl oslovení a provedení celé nabídky pozice. Po tříměsíčním pilotu agentura vyhodnotila tuto náborovou metodu pro retail, ve srovnání se standardním náborem, jako aktuálně nejefektivnější.

Další informace naleznete zde