Jak jsem potkal RETAIL SUMMIT 2020

Letos se v Clarionu 3. až 5. února konal 26. ročník Retail Summitu. Je to největší setkání více než 1000 retailových manažerů a odborníků v ČR, kdy pořadatel Blue Events spojil velkou konferenci a výstavu novinek z maloobchodu. Náš portál se zúčastnil na pozvání Tomáše Prouzy, prezidenta SOCR – na fotografii pod tímto odstavcem je vpravo, vedle něj vlevo pak šéf masokombinátu Krásno – Karel Pilčík.

Summit začal v pondělí 3. února workshopem, který moderoval Nikola Pleska z Microsoftu a který představil aktuální novinky v oblasti tzv. „bezešvé komunikace“ se zákazníkem. Jejím cílem kontinuální komunikace se zákazníkem, který si objednal zboží na webu a přichází do kamenné prodejny. Mezi inovace lze jistě zařadit i novou kombinaci dobře známých věcí – jako když Václav Jirout z O2 představil prodej předplacených telefonních karet z prodejního automatu Dellmayr.

V průběhu prezentací nás velmi zaujaly dvě. Velmi poučné bylo, když Tomáš Čupr (na fotografii vlevo) mluvil o věcech, které se v jeho Rohlíku nepovedly – tj. odhad velikosti skladu v prvních dvou fázích vývoje jeho zásilkového obchodu a zvládnutí předvánočního náporu objednávek. Ale jeho zkušenost je povzbuzující – říká, že zákazník dokáže hodně odpustit, když je včas a aktivně informován. Druhá velmi zajímavá prezentace zazněla z úst Jannise Samarase (na snímku vpravo, uprostřed Jiří Beran z našeho portálu) z Kofoly, který hovořil o jejich konceptu šetrného lokálního podnikání.

Retail Summit byl i místem velké spousty obchodních a projektových schůzek v pauzách mezi prezentacemi a workshopy. Jedním z nich bylo např. jednání mezi zmíněnými velkými hráči – Rohlíkem a Kofolou. A podobně naše předposlední fotografie zachycuje diskusi Marie Hukelové a Andrey Vozníkové (nielsen) s Markem Wrightem z našeho portálu o spolupráci v roce 2020.

Na našem posledním snímku je pak Jana Czapková (marketing) a Jiří Bílý (CEO) z U-SLUNO, které představilo velmi rychlou implementaci Warehouse Management System včetně hlasové navigace skladníků ve vietnamštině v moderním cash and carry velkoobchodě TAMDA FOODS, jehož 3 hypermarkety se nacházejí v Praze, Brně a Ústí nad Labem.

Další zajímavé postřehy přímo od účastníků Retail Summitu 2020 najdete v rubrice videoanketa.

Text: Jiří Beran, Foto: Jiří Beran a Blue Events

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010