Inovativní POS displeje pro neobyčejnou prezentace her a zboží pro fanoušky

Společnost THIMM, člen POPAI CE, vyrobila pro firmu Ubisoft, významného tvůrce a vydavatele her, hned dva inovativní displeje pro podporu prodeje. Oba paletové prodejní stojany podporují v obchodech s elektronikou a hrami jak prodej videoher, tak i prodej merchandisingových výrobků, které jsou v odvětví videoher stále oblíbenější.

Firma Ubisoft je přední vývojář interaktivních zábavních výrobků na všech rozšířených platformách, jako jsou konzole, chytré telefony, tablety a osobní počítače. Na jaře tohoto roku uvedla tato společnost na německý trh oblíbenou strategickou hru „Anno 1800“ v podobě počítačové hry. Kromě standardní edice DVD-ROM vydala firma i mimořádnou edici. Pro uvedení výrobku na trh vyvinuli odborníci na displeje ze společnosti THIMM nepřehlédnutelný prodejní stojan v podobě historického novinového stánku. Design připomínající období průmyslové revoluce v 19. století přenáší děj hry přímo na místo prodeje. Displeje o rozměru poloviční palety byly vyrobeny z vlnité lepenky s kvalitním offsetovým tiskem. Hry jsou pro zákazníky viditelné a snadno přístupné ze všech čtyř stran displeje. Displej navíc maloobchodním prodejcům poskytuje dostatek místa pro až 60 DVD. Další prostor pro případné mimořádné akce je umístěno za krytem v podobě rolety, který lze dle potřeby odstranit. Displej tak poskytuje maloobchodním prodejcům maximální variabilitu.

Druhý kreativní displej pro společnost Ubisoft je aktuálně umístěn ve specializovaných obchodech a podporuje prodej tzv. Chibi figurek. Deset centimetrů vysoké figurky představují postavy akční videohry „Tom Clancy’s Rainbow Six Siege“. Tyto sběratelské figurky se u gamerů těší stále větší oblibě, protože mají unikátní kód, s nímž je možné dotvářet obsah videohry. Při zahájení prodeje prezentoval displej potenciálním zákazníkům pět figurek v akrylovém boxu, který figurky chránil proti krádeži. Velmi kvalitní prodejní displeje jsou navrženy pro dlouhodobé používání, protože sběratelské kousky jsou v pravidelných intervalech doplňovány o nové figurky. I tento displej s ofsetovým potiskem vývojáři společnosti THIMM navrhli tak, aby jej bylo možno variabilně přizpůsobit situaci: toppery je možné v maloobchodě měnit, takže majitel obchodu se může rozhodnout, kterých pět figurek bude aktivně propagovat.

Zdroj a foto: POPAI CE, THIMM

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010