Hornbach oznamuje příchod jara

8120 zobrazení

Ve své nové jarní kampani řetězec projektových marketů HORNBACH tematizuje prospěšný účinek těžké fyzické práce doma a na zahradě. Nová kampaň, která je jako obvykle trochu ztřeštěná, staví každodenní stresové situace do zcela nového kontextu. A tak se nepříjemnosti s šéfem, problémy při výchově potomků a nadměrná konzumace médií doslova vypotí při kutilství.

Ve spotu realizaci každodenních vysilujících problémů převezme v protagonistově imaginárním vnitřku těla houf hyperaktivních „gumových kovbojů“. Ti zlikvidují a přemění na pot všechno, co jim přijde do cesty. Pozdravem „pápá“ se loučí s potem, s kterým odchází i všechny zlikvidované problémy. V reálném světě se kutil potí při budování působivého zahradního schodiště z těžkých a neopracovaných kamenů. Fyzicky náročnou prací a vzniklým potem tak vyhání každodenní problémy. „Vypoť to“ – tak zní jednoduché a výstižné poselství na konci spotu. 

„Kampaň je pro HORNBACH pozvánkou k aktivní fyzické a tvůrčí práci venku na zahradě,“ říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti Hornbach pro Českou republiku a Slovensko. „Každý, kdo někdy vykopal jámu pro zahradní jezírko, založil záhon nebo postavil terasu, moc dobře ví, že fyzicky náročný projekt představuje perfektní kompenzaci každodenního stresu.“

Realizace spotu se vyznačuje mimořádným citem pro detail a velkou kreativitou. Za „gumovými kovboji“, které spolu vymysleli režisér Andreas Nilsson a produktový umělec Peter Grant, se skrývá neobyčejný potenciál. Proto se agentura HEIMAT vrhla do dalšího vývoje tohoto formátu a uvidí se, co z toho ještě vzejde.

 

Zdroj a foto: Hornbach