Heidi Klum a Lidl představili první společnou kolekci na velkolepé módní přehlídce v New Yorku

8308 zobrazení

Heidi Klum a Lidl ve čtvrtek 7.září společně s 350 hosty oslavili světovou premiéru kolekce Esmara by Heidi Klum. V kulisách prodejny ve stylu #LETSWOW představila Heidi Klum s několika dalšími modelkami vůbec poprvé všech 84 kusů kolekce.

 Heidi Klum a Lidl v New Yorku připravili impozantní show, na které veřejnosti poprvé představili svou společnou kolekci „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City„. Místo klasického přehlídkového mola však hosté zažili interaktivní scénu ve stylu prodejny Lidl. Během dvouhodinové přehlídky představila Heidi Klum s dalšími 35 modelkami všech 84 modelů své kolekce a názorně předvedla množství možných kombinací.

Pro start naší mezinárodní kolekce není lepšího místa než  New York během Fashion Weeku. Byl takovým startovním výstřelem naší spolupráce s Heidi Klum. A teď už se těšíme na 18. září, kdy zahájíme prodej kolekce v České republice,“ uvedl Michal Farník, jednatel společnosti Lidl Česká republika.

Přehlídku navštívili prominentní hosté, představitelé módního světa i módní odborníci aktivní na sociálních sítích. Spektakulární show totiž přímo vyzývala k online sdílení. Kulisa prodejny navíc vytvořila most mezi módním světem New Yorku a módou pro všechny, která je ambicí Lidlu.

NEW YORK, NY – SEPTEMBER 07: Heidi Klum (C) speaks to the audience on the conveyor belt runway during the Esmara By Heidi Klum Lidl Fashion Presentation at New York Fashion Week #Letswow at ArtBeam on September 7, 2017 in New York City. (Photo by Slaven Vlasic/Getty Images for Storey/North Six Group ) *** Local Caption *** Heidi Klum

Kromě samotné módní přehlídky bylo velkým zážitkem také „magické zrcadlo“. Heidi Klum tu navrhla dokonalý look ve stylu „Heidi&the City“ pro tři vybrané hosty a přidala své osobní tipy pro styling.

Heidi Klum byla nadšená: „Byl to báječný začátek. Prostředí, New York, show, hosté – všechno bylo perfektní. Na svou novou kolekci jsem velmi pyšná,“ řekla nadšeně. „Konečně jsme ukázali, že každá žena si může dovolit nosit vše, se jí líbí. Jsem hrdá na to, co jsme společně dokázali, „dodala Heidi Klum.

Více než 20 milionů fanoušků facebookových stránek Lidlu navíc mohlo živě sledovat celou premiéru v New Yorku v přímém přenosu od 20:00 evropského času. Show je provedla britská módní expertka Louise Roe.

Kompletní livestream v délce 80 minut je k dispozici zde.

Kolekce  „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City Collection“ bude dostupná také ve všech prodejnách Lidl Česká republika od 18. září.

 

Podívejte se i do zákulisí  #LETSWOW, jak se tvořila kampaň s Heidi Klum:

 

 

Zdroj a foto: Lidl