Hamé proniklo se svými výrobky i do tří čínských e-shopů

4116 zobrazení

V prvním pololetí 2016 Hamé svoje produkty vyvezlo do 45 zemí, nově například do Vietnamu, Bosny a Hercegoviny nebo na Haiti. Tržby Hamé se zvedly třeba na politickým rozvratem zkoušené Ukrajině, kde vzrostly na více než dvojnásobek.

Výrazně narostl export také do Chorvatska (nárůst na jedenáctinásobek), Rakouska (nárůst o 213 %) či Austrálie (nárůst
o 236 %). Vývoz se výrazně zvýšil také do Itálie a Dánska.

Výrobky Hamé se dostaly také do nabídky tří největších e-shopů v Číně – Tmall, TaoBao, Juhuasuan, které spadají do skupiny Alibaba. Zde se prodává především  dětská výživa Hamánek, kečupy a Extra Jamy. Trvanlivé potraviny pod značkami Hamé si tak nyní díky této platformě, která patří mezi největší e-shopy na světě s obratem až 14 miliard dolarů denně, budou moci zakoupit stamiliony Číňanů.

Online nákup potravin představuje v Číně obří fenomén, Číňané jsou zvyklí pořizovat si potraviny online mnohem častěji než třeba obyvatelé západní Evropy.

grafy Hamé

Hamé nyní na trh uvádí hned několik produktových novinek.

Potěší například milovníky pečení. Do obchodů Hamé nově dodává višňovou a meruňkovou ovocnou náplň s kousky ovoce. Tyto náplně jsou vyvinuty speciálně pro pečení. Neroztékají se ani za vysokých teplot, nevytékají z pečiva a jsou lehce roztíratelné.

I když s přehledem nejznámějším produktem Hamé je oblíbená paštika Májka, Hamé dále pokračuje v rozšiřování sortimentu svých luštěninových a také rybích pomazánek EasySandwich, jak v trvanlivém, tak chlazeném segmentu.

V závodě DOMA Hamé vyvinulo novou nechlazenou majonézu, která je určena zejména pro Maďarsko a Rumunsko.

Letos také Hamé vstupuje do úplně nového segmentumléčných výrobků, konkrétně chystá novou řadu mléčných Hamánků, které najdou rodiče v chlazených pultech.

Hamé se chystá své pomazánky od října podpořit marketingovými kampaněmi, a to s využitím kompletního marketingového mixu včetně televize. 

 

Zdroj a foto: Hamé