DAGO zabojuje ve finále POPAI Awards s 5 nominacemi

Pět „želízek v ohni“ si odváží společnost DAGO z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019. Stejně jako v loňském roce, i letos se svými projekty probojovala do velkého finále, které se uskuteční 13. června v Paříži. O vítězství bude soutěžit celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Hned dvě nominace získala společnost DAGO za svá vystavení pro Kofolu. V kategorii nealkoholických nápojů zaujala porotu kampaň s robotem Karlem, která propagovala nové příchutě. Pracuje s příběhem hledání kybernetické lásky a odkazuje na dříve uveřejněné televizní spoty a příspěvky na sociálních sítích. Druhým úspěšným počinem pro Kofolu je paletový ostrov spojující whiskey Four Roses a Royal Crown Colu.

Alkoholické nápoje zastupuje dřevěná loď Captain Morgan z loňského léta. Upoutá hlavně neobvyklou výškou, prémiovým provedením ze dřeva a dominantní postavou kapitána.

V kategorii Food bylo nominováno regálové čelo pro bonbony M&M’s. Přitahuje pozornost především vtipně vyhlížejícími maskoty a kusy čokoládových tyčinek v nadživotní velikosti.

Zvítězit se pokusí i interaktivní shop-in-shop Oral-B vyrobený pro PROCTER & GAMBLE. Disponuje unikátním systémem, který bez fyzického propojení včas detekuje nadměrné vzdálení vystaveného produktu. Zajímavostí je i monitoring interakce se zákazníkem, který poskytuje data pro analýzu prodeje.

Zdroj a foto: DAGO

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010