Coca-Cola představila prototyp eventu 21. století

4446 zobrazení

Česko-slovenská Coca-Cola uspořádala svoji každoroční obchodní konferenci v inovativním formátu plném moderních technologií. Do akce pro více než 500 zaměstnanců obou zemí, která se konala 13. – 14. ledna na Slovensku, firma zapojila 3D tiskárnu, drony, youtubery nebo virtuální realitu. O fotodokumentaci akce se staral nejen přední český fotograf Jiří Turek, ale i všichni zaměstnanci, kteří okamžiky z konference hojně sdíleli na sociálních sítích. 

Při organizaci obchodní konference Cesty 2017, která se konala v moderních prostorách nového multifunkčního resortu X-Bionic Sphere ve slovenském Šamoríně, využila společnost Coca-Cola současných trendů v oblasti komunikace a moderních technologií.

Do oficiální části konference, která si klade za cíl informovat, motivovat a ocenit zaměstnance společnosti Coca-Cola, vstoupil se živým streamem na Facebooku youtuber Daniel Štrauch aka Gogo, jehož FB profil má téměř 500 tisíc fanoušků a na Youtube jej sleduje přes 1,5 milionu lidí.

Okamžiky z akce účastníci dál sdíleli prostřednictvím všech sociálních sítí, na Instagramu podpořené speciální soutěží o nejkreativnější příspěvek. Další propojení sociálních sítí s realitou zajistila technologie Enplug, která umožnila veškerý obsah pod hashtagem #CESTY2017 ihned stahovat přímo na obrazovky do sálu, kde konference probíhala.

„Název konference Cesty 2017 symbolizuje cesty za poznáním či vítězstvím, ale může být chápán také jako určení nových směrů a trendů dalšího roku. Podařilo se nám uspořádat event 21. století, na kterém jsme využili hned několika moderních technologií, ať už jde o 3D tiskárnu, dron nebo brýle pro virtuální realitu. Prostřednictvím sociálních sítí jsme okamžiky z místa konání živě sdíleli online. Pokračujeme tak v naší snaze propojovat fyzickou a digitální sféru, a poskytnout lidem co nejautentičtější zážitky, díky kterým se upevní jejich vztah k brandu“, říká Zuzana Kadlečková z marketingového oddělení společnosti Coca-Cola.

V rámci eventu byli oceněni nejlepší zaměstnanci firmy, kteří si z akce odnesli cenu Cokewings v podobě křídel vyrobených na 3D tiskárně.

Jako motivace byla během večera vyhlášena například soutěž o měsíční zápůjčku vozu Škoda Kodiaq, který je na tento rok připraven jako odměna pro dva nejlepší obchodní zástupce měsíce. Klíče od automobilu přiletěly na podium dronem a zaměstnanci si mohli Škodu Kodiaq v plné výbavě na místě sami prohlédnout. Další inovativní technologií, která byla na konferenci využita, je virtuální realita.

Zážitek si mohli účastníci vyzkoušet pomocí brýlí pro virtuální realitu HTC Vive a Samsung, ve kterých běžela smyčka připravená přímo pro společnost Coca-Cola.

Na tvorbě programu večera se podílela také známá dvojice českých fotografů Jana Jabůrková a Jiří Turek, kteří na konci loňského roku nafotil se zaměstnanci společnosti Coca-Cola sérii fotografií Coke Ambasadors. Vernisáž fotografií proběhla za přítomnosti autorů právě v Šamoríně. Hlavní motivací pro uspořádání této výstavy byla snaha zapojit zaměstnance do kreativních procesů společnosti, a umožnit jim stát se součástí značky Coca-Cola. Jiří Turek a Jana Jabůrková figurují také v porotě zmíněné instagramové soutěže #CESTY2017.

 

Zdroj a foto: Coca-Cola HBC Česko a Slovensko