BILLA spustila testovací fázi svého e-shopu v Praze a Brně

  • Testovací fáze nového BILLA e-shopu byla spuštěna v Praze a Brně. Obchodní řetězec nabídne zákazníkům v počáteční fázi na 7 000 výrobků včetně oblíbených privátních značek.
  • Nový e-shop shop.billa.cz garantuje zákazníkovi dovoz zboží už 3 hodiny od objednání. Minimální hodnota nákupu je 200 Kč, doprava je zdarma. Na první nákup zákazník dostane slevu 10 %.
  • Závoz zboží bude probíhat přímo z velkoskladů v Praze a Brně, které byly pro účel provozu e-shopu pronajaty.
  • BILLA připravuje i nabídku řady zajímavých služeb. Například vlastní výrobu lahůdek a obložených mís. Pro účely online-shopu bylo přímo ve skladu vybudováno i nové nářezové centrum a centrum rozpeku. 

Obchodní řetězec BILLA spustil testovací fázi svého e-shopu. Zákazníci v Praze a Brně si nyní mohou pořídit nákup svých oblíbených potravin z pohodlí domova. Vybírat mohou z portfolia až 7 000 položek včetně oblíbených privátních značek společnosti BILLA. Nový e-shop www.shop.billa.cz garantuje zákazníkovi dovoz zboží už od 3 hodin od objednání, poskytuje slevu 10 % na první nákup a dopravu zdarma.  Po vyhodnocení testovací fáze BILLA rozšíří službu po celé České republice.

Potraviny, ale také drogistické zboží, květiny nebo produkty pro domácí mazlíčky si mohou zájemci v testovací fázi e-shopu objednat prozatím s dovážkou po Praze a Brně. „Naší vizí je být zákazníkům dostupnější tak, aby každý, kdo u nás chce nakoupit, našel svoji oblíbenou BILLU za rohem. Proto dlouhodobě usilujeme o rozšiřování naší sítě tak, abychom tuto vizi naplnili. Spuštění nového e-shopu nám v naplňování tohoto cíle velmi pomáhá, byť je v testovací fázi dostupný pouze v Praze a Brně,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA Česká republika.

Nový e-shop společnosti BILLA je řízen z velkoskladů v Praze a Brně, což společnosti umožňuje dovoz potravin již 3 hodiny od objednání a zaručuje vysokou kvalitu nejen čerstvého ovoce a zeleniny, ale i chlazeného, mraženého a suchého zboží při garanci zachování teplotního řetězce dodávaných potravin. Nový e-shop nabídne přes 7 000 produktů, na něž jsou lidé zvyklí z kamenných prodejen BILLA.

BILLA jde ale v nabízených službách svým zákazníkům ještě dále, a proto nabízí i dovážku lahůdek nebo obložených baget, mís nebo hotových jídel. BILLA se vždy snaží, aby nabídka odrážela poptávku. A zákazník, který je zvyklý objednávat si potraviny on-line, je velmi náročný, navíc přesně ví, co požaduje, a nedělá při nakupování svých oblíbených produktů kompromisy,“ uvádí Liam Casey.

V nabídce e-shopu nechybí ani vybrané akční artikly, které se obměňují na týdenní bázi. „Každý týden pečlivě vybíráme zboží, které najdete za výhodné ceny pouze v e-shopu. Pro perfektní přehled o aktuálních akcích a speciální nabídce e-shopu stačí sledovat stránky eshopu nebo začít odebírat náš newsletter,“ dodává Liam Casey.

Procesně je e-shop BILLA plně propojen a zákazníci tak nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat v rámci všech věrnostních akcí. Ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou, zákazníci nepřijdou.

Otestovat novinku může každý na webových stránkách www.shop.billa.cz. Minimální hodnota objednávky je 200 korun, přičemž svůj nákup si může zákazník převzít už za 3 hodiny od objednání, a to prostřednictvím technologicko-logistické služby DODO. Na svůj první nákup navíc získá uživatel e-shopu 10% slevu a pozornost v podobě malého dárku.

„Díky našim vysokým standardům kvality a využívání pokročilých technologií můžeme zaručit doručení surovin ve stejné kvalitě a čerstvosti jako při vyskladnění a s vysokou mírou přesnosti na čas. Zákazníkům BILLA tedy kromě benefitu ve formě dodržení teplotního řetězce nabídneme i časovou flexibilitu a prozákaznicky orientovaný přístup našich kurýrů,“ doplňuje Ivo Velíšek, generální ředitel DODO CZ & SK.

Po zkušebním provozu a vyhodnocení zpětné vazby zákazníků BILLA přistoupí ke spuštění ostrého provozu. „Jakmile testovací fází projdeme, budeme usilovat o co nejrychlejší spuštění i ve zbytku České republiky,“ uvádí Liam Casey a dodává: „Testujeme zatím jen několik týdnů, ale už teď se nám seběhlo několik pozitivních reakcí. Děkujeme lidem, kteří nám dali svou důvěru a nebáli se naši novinku vyzkoušet. Velmi si toho vážíme a uděláme maximum, aby BILLA jejich očekávání naplňovala i nadále,“ uzavírá Liam Casey.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010