Becherovka Original vyzkoušela Google Glass

3504 zobrazení

V Hemingway baru natočila pro svůj profil na
sociální síti Instagram časosběrné video přípravy koktejlu Beton Bitter. A to
necelých 12 hodin po zveřejnění Hyperlapse v App Store.

Chytré brýle Google Glass zase využila při míchání Becher
Butter Sour. Ve všech videích hraje hlavní roli vedle karlovarského bylinného
likéru nejlepší barman roku 2014 David Andrle. Budoucnost má kořeny v minulosti
a proto Becherovka Original sází na propojení tradice, kvality a digitálních
novinek.

Karlovarská Becherovka na svém profilu becherovkaoriginal na
sociální síti Instagram připravila pro milovníky bylinného likéru časosběrné
video. Aplikaci Hyperlapse od Instagramu použila mezi prvními a s její pomocí
natočila 12x zrychlenou přípravu míchaného koktejlu Beton Bitter. „Řekli jsme
si, že vyzkoušíme něco nového, netradičního. Hyperlapse je unikátní v tom, že
dokáže vytvořit časosběrné video. Několikaminutovou přípravu koktejlu tak
zkrátí na pár vteřin, což v dnešní době, kdy čas běží jak šílený, ocení většina
uživatelů,“ říká Jaroslav Háž, Digital Manager Becherovky Original. „Naší
strategií je diverzifikovat kanály přizpůsobením komunikace i obsahu přesně na
tělo jednotlivým sociálním sítím a uživatelům,“ dodává Háž.

Další z řady digitálních inovací je zapojení Google Glass do
komunikace značky Becherovka Original. Značka oslovila barmana Davida Andrleho
a ve spolupráci s ním natočila pomocí Glass sérii tří klipů. Díky
nejzajímavějším brýlím na světě tak mají diváci možnost vidět míchání koktejlu Becher
Butter Sour přímo z pohledu barmana roku 2014. „Google Glass mohou být pro
někoho nepřirozené a divné. I přesto, že nenosím dioptrické brýle, jsem si na
Glass po prvním nasazení rychle zvyknul.“, hodnotí netradiční zážitek barman
David Andrle.

Becherovka je kromě Instagramu aktivní také na Facebooku a
YouTube. „Pro mnohé značky končí vztah s fanoušky získáním „lajku“ nebo
zapojením do soutěže. Nám se podařilo vybudovat komunitu brand lovers. Fanoušci
Becherovky jsou velmi aktivní a nemáme nouzi ani o user generated content,“
říká Marek Grabovský, Brand Manager Becherovky Original.