Albert nabízí téměř 250 výrobků privátní značky BASIC

Začátkem roku se ve všech prodejnách Albert začaly objevovat výrobky nové vlastní značky BASIC. Tímto krokem rozšířil Albert své portfolio produktů nabízených pod vlastními značkami. Jedná se o kvalitní zboží za diskontní cenu. Nabízí základní výrobky, které jsou běžně používány v českých domácnostech na denní bázi. I na výrobky BASIC se samozřejmě vztahuje 100% garance vrácení peněz v případě, že zákazník nebude se zakoupeným produktem spokojen. K dostání je nyní již téměř 250 produktů s logem BASIC.

Zákazníci se stále častěji zaměřují nejen na cenu, ale také na poměr ceny a kvality. Pod vlastní značkou BASIC, která přichází s jednoduchým designem, tak najdou široký sortiment základních výrobků v dobré kvalitě. Důležitým kritériem je přitom pro BASIC také cenové hledisko.

„Velmi nás těší, že si naši zákazníci novou vlastní značku BASIC oblíbili. Další sortiment budeme postupně zavádět v průběhu letošního roku. Do konce roku by tak mělo být v prodejnách kolem čtyř set výrobků s logem BASIC. Albert ve velké míře spolupracuje při výrobě těchto produktů s českými dodavateli,“ říká Judita Urbánková, ředitelka PR a komunikace obchodního řetězce Albert.

V prodeji je již téměř 250 produktů. Sortiment značky BASIC se obohatil o mléčné výrobky, konkrétně o trvanlivé a kondenzované mléko, různé druhy smetany nebo o mléčnou rýži s příchutí čokolády. K vlastní značce sirupů a slazených nápojů nově přibyly džusy, ovocné nápoje a nektary. Novinkou v segmentu nápojů jsou také energy drinky.