Agentura POS Media: Ohlédnutí za rokem 2023

Minulý rok byl nabitý novinkami a událostmi, které hýbaly světem POS médií. Pojďte se s námi podívat na to, co v uplynulém roce stálo za pozornost.

Pokud bychom měli rok 2023 v oblasti POS medií charakterizovat jedinou větou či výrazem, zřejmě by to bylo „sbližování a prolínání jednotlivých formátů.“ Přesně tak totiž vypadaly nejúspěšnější realizace a projekty přední in-store agentury POS Media.

Začít můžeme třeba mimořádně úspěšným showroomem, který se uskutečnil na přelomu února a března na ploše hypermarketu Albert v pražské Hostivaři. „Showroom představuje jednoduchý, ale velmi efektivní koncept. V rámci něho si klient může prohlédnout jednotlivé reklamní formáty přímo na prodejní ploše. Má skvělou příležitost porovnat a vyhodnotit v reálném prostředí, který z nosičů zajistí jeho produktu nejlepší viditelnost a prezentaci,“ vysvětluje Dana Běloušková, ředitelka české pobočky POS Media. Akce měla obrovský úspěch a letos POS Media chystá její další ročník.

Velkým počinem uplynulého roku bylo také propojení světa online reklamy s tradičním retailem, které v řetězci Albert realizovala POS Media ve spolupráci se společností Vision Thing. POS Media nainstalovala 80 digitálních obrazovek ve 20 modernizovaných hypermarketech Albert po celém Česku.

Vision Thing následně tyto obrazovky začlenil do své programatické sítě, skrze kterou se v současné době nakupuje reklamní prostor na venkovních digitálních billboardech (DOOH) v Česku i na Slovensku. „Snahou POS Media a Vision Thing bylo propojení světa online reklamy s tradičním retailem. Díky tomu teď mohou ve vybraných hypermarketech inzerovat i zadavatelé online reklamy a prostřednictvím programatiky mohou kampaně cílit přesně podle svých požadavků,“ říká Dana Běloušková.

Mezi další velké realizace POS Media patřila i akce, kterou agentura uspořádala pro svého dlouhodobého klienta, skupinu REWE a jejich brand Penny. Jednalo se o sérii eventů s názvem Pojďte s PENNY a Sokolem na výlet. Výlety byly určeny hlavně pro děti a jejich rodiče a probíhaly v různých městech po celé České republice. Každý z nich završilo buď venkovní kino, nebo koncert zpěváka Michala Davida. Stejně tak agentura zaštiťovala i rozsáhlou akci Sokolský běh s PENNY, které se zúčastnily tři tisíce lidí.

Symbolickým završením celého roku potom bylo vyhlášení POPAI AWARDS 2023. V nesmírně silné konkurenci postoupilo do finále všech pět exponátů, které POS Media přihlásila. Týmová práce, kreativní nápady a pečlivé realizace byly oceněny prvním místem v kategorii Potraviny se shop in shopem Chupa Chups, druhým místem v kategorii Drogerie a kosmetika, kterou získal shop in shop Old Spice a druhým místem v kategorii Pet food pro mini shop in shop Whiskas.

Úspěšných akcí a realizací má agentura POS Media na svém kontě samozřejmě mnohem více a ráda by tímto poděkovala všem svým klientům za důvěru a spolupráci. Rok 2024 bude plný dalších nových výzev, na které se v POS Media všichni těší a věří, že na nich budou moci pracovat právě s vámi!

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010