DATART otevřel prodejnu 21.století

9478 zobrazení

Společnost DATART představila nový koncept prodejen s názvem „Prodejna 21. století“, jejíž hlavním motivem je humanizace prostoru. Pojetí prodejny je řešeno naprosto unikátním způsobem, který zatím nikdo jiný v Čechách a na Slovensku nenabízí. První pobočku v novém provedení, včetně kuchyňského studia, otevřela společnost DATART v pátek 25. září v pražském Centru Chodov.

Společnost DATART spolu s architektonickým ateliérem LILA se inspirovala v zahraničí. Tento nový nadčasový design pobočky vychází z dlouhodobých zkušeností s potřebami a přání zákazníků a z trendů životního stylu. V tomto moderním konceptu jsou použity nejen nové materiály a nové technologie, ale především nový způsob prezentace jednotlivých produktů. Díky tomu, že jsou některé grafické prvky identické jako na webových stránkách, dochází k většímu propojení vzhledu e-shopu a prodejny. Největší důraz se však klade na polidštění prostoru, přehlednost vystaveného zboží a především snazší orientaci v prodejně.

_MG_0375-small  _MG_0371-small

Našim zákazníkům chceme čas strávený u nás co nejvíce zpříjemnit. Proto jsme zařadili do nového designu přírodní odstíny zelené, více dřevěných prvků a současně jsme vyčlenili i prostor na odpočinek. Novinkou je speciální vůně DATART, která se bude linout celou prodejnou,“ uvedl Martin Heřmánek, ředitel prodeje ve společnosti DATART.

_MG_0406-small  _MG_0507-small

 

V moderním konceptu „Prodejna 21. století“ se také ve velké míře uplatňují interaktivní prvky a také tzv. e-kiosky, ve kterých si zákazníci mohou prohlédnout kompletní nabídku produktů, které si mohou ihned objednat, i když toto zboží není na prodejně fyzicky přítomné. Moderní a navíc ekonomický je i nový typ LED osvětlení prodejny, který ušetří třetinu celkově spotřebované elektrické energie.

Jak naší redakci uvedla PR manažerka společnosti DATART Iva Pavlousková, tento nový moderní koncept plánuje DATART představit i u dalších poboček ještě v  letošním roce.