WELLEN získal prvního globálního klienta

412 zobrazení

Agentura WELLEN nově převzala zodpovědnost za komunikaci v místech prodeje značky MOOSE KNUCKLES – kanadského výrobce volnočasové módy s distribuční sítí po celém světě.

Klientský servis zajišťuje naše pobočka WELLEN COMMUNICATIONS sídlící v Torontu,“ upřesňuje jednatel agentury Petr Šimek. „Naším úkolem bude zejména příprava globálních komunikačních strategií a kreativních konceptů pro retail.“

   

WELLEN působí na kanadském trhu od roku 2013. K portfoliu tamní pobočky v čele s mobilním operátorem Freedom Mobile přibyla v červnu značka Moose Knuckles. Výrobce módních a zároveň funkčních svršků pro mladé městské lidi hraje významnou roli nejen v Kanadě, ale i na americkém a evropském trhu, v současnosti připravuje expanzi i do Asie.

Zájem klienta o podporu komunikace v retailu souvisí mimo jiné s otevřením první vlajkové lodi v Torontu koncem loňského roku. Momentálně ladíme finální detaily spolupráce a připravujeme kampaň pro sezónu podzim/zima 2018,“ doplňuje Petr Šimek.

  

WELLEN (WELLEN RETAIL EXPERIENCE) je českou rodinnou firmou s pobočkami v Praze, Kanadě, Litvě a v Polsku. Vytváří komplexní retailová řešení s cílem, aby si spotřebitel odnesl ze setkání se značkou silný pozitivní zážitek. Zaměřuje se na konzistentní komunikaci značky a její naplnění v rámci prodejní plochy. Nabízí celkový servis od strategie až po finální instalaci. Vše pod jednou střechou, s možností on-line projektového řízení a správy zakázky

 

Zdroj: POPAI CE

Foto: wellen, mooseknucklescanada.com