Akční ceny inzerce v Brands&Stories

B2B čtvrtletník Brands&Stories  připravuje podzimní vydání.

Časopis má dobré výsledky v propojování B2B vztahů a šíření povědomí o značkách mezi odbornou veřejností. Nezanedbatelný je však i druhotný B2C efekt oslovení ekonomicky silnější cílové skupiny.

Podzimní vydání bude uzavírat od 20.8.do konce srpna a bude distribuováno v tištěné formě k rukám marketingových manažerů, ředitelů a majitelů firem ve 4 tisícovém nákladu. Vyjde v půlce září s podporou on-line kampaně s garantovaným dosahem 70 tisíc relevantních B2B kontaktů.

Pro toto vydání vzhledem k problémům firem nabízí prezentaci na svých stranách za akční ceny.  V ceně je redakční i grafický návrh a zpracování. Následně po vydání tištěného média jsou  prezentace uveřejňovány  v celém znění na  blogu časopisu a odkázáno je na ně přes sociální sítě.

Poslední – letní vydání Brands&Stories – si můžete prolistovat zde.

Redakci časopisu velmi potěší, pokud se pro prezentaci na stranách B&S rozhodnete!