Polská ambientní kampaň Electrolux se zaměřila na lyžaře

732 zobrazení

Co potřebují lyžaři, aby byli na svahu maximálně spokojeni? Lidé z polské pobočky společnosti Electrolux se ptali na horách lyžařů a pak pro ně připravili překvapení – prezentaci jejich sušiček přímo u svahu propojenou i s poklidným prostředím a osvěžením.

Lyžaři si tak mohli své promoklé věci nechat usušit, občerstvit se a relaxovat. Navíc na vlastní bundy a kalhoty poznali výsledky práce sušiček Electrolux.

Je to určitě skvělá marketingová kampaň, vždyť co může být lepšího, než když si potenciální klienti konkrétní výrobek sami vyzkouší? A navíc v tak pozitivní atmosféře.

Tato ambientní kampaň s názvem ”We care about fabric” byla navržena varšavskou reklamní agenturou Tailor Made PR a v únoru 2020 realizována společností Szaban Produkcja.

Zdroj a foto: adsoftheworld.com