PepsiCo mění po Pepsi složení i v limonádě 7Up

Společnost PepsiCo, přední výrobce nealkoholických nápojů a potravin, začala v České republice používat ke slazení cukr místo fruktózo-glukózového sirupu u další ze svých tradičních značek. Nově bude cukr jako jedno ze sladidel obsahovat 7Up. Vedle Česka se receptura s cukrem začne používat také v Polsku, Maďarsku a na Slovensku. Limonáda s citronovou příchutí bude zároveň doslazena nízkokalorickou stévií. Vedle lepšího chuťového profilu nápoje má tak novinka přinést i snížení svého obsahu kalorií o třicet procent. Cena 7Up s novou recepturou se pro domácí koncové spotřebitele nemění. 

„Po pozitivně přijaté změně receptury u Pepsi jsme se rozhodli pro podobný krok i u dalšího z našich nápojů. Věříme, že zákazníci nový chuťový profil 7Up s klasickým cukrem ocení,“ uvedl Josef Neumann, generální ředitel PepsiCo ČR s tím, že k rozhodnutí o změně receptury 7Up v ČR došlo již v roce 2016 jako součást celkové strategie snižování kalorické hodnoty sycených nápojů. „Od této změny si také slibujeme posílení trhového podílu mezi sycenými nealkoholickými nápoji nekolového typu,“ doplnil Josef Neumann.

Přitom právě přechod na cukr u kolové Pepsi v roce 2016 se podle společnosti promítl do zvýšeného zájmu mezi zákazníky.

Prodeje Pepsi za první pololetí 2017 narostly oproti stejnému loňskému období o čtyři a půl procenta. Náš podíl z celkového prodaného objemu kolových nápojů na domácím trhu se nám tak podařilo navýšit na bezmála dvacet procent,“ doplnil Josef Neumann, podle kterého má firma s nápojem 7Up v Česku ambice v příštích letech prodejně růst.

V zemích západní Evropy se receptura s cukrem pro 7Up již používá. Přechodem na cukr se 7Up tak svým složením nejen v Česku, ale také v Polsku, Maďarsku a na Slovensku, přibližuje evropskému trhu s tím, že nápoj se v jednotlivých zemích Evropy může mírně lišit obsahem kalorií. Stejně jako u Pepsi vyráběné v Česku je cukr v 7Up vyráběn z cukrové řepy vypěstované na českých polích.

Se změnou složení se cena nápoje 7 Up pro koncové spotřebitele nemění, řekl Josef Neumann, generální ředitel PepsiCo ČR.

7Up s novým složením se pro domácí trh bude vyrábět v závodu v pražských Vysočanech. Přibližně 30 procent z celkové tuzemské produkce 7Up bude určených na export, do Maďarska a na Slovensko. V tuzemských obchodech bude obsahově inovovaná limonáda k dostání od měsíce října.

 

 

Zdroj a foto: PepsiCo

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010