Vánoční spot řetězce PENNY míří na dítě v nás

Vánoce jsou nejlepší období roku, zejména pro děti. Proč by si je ale nemohli užít i dospělí? Třeba si na sněhu hrát na anděli nebo sjíždět zasněžený kopec na saních nebo v kotoulech?

Ve svém novém vánočním spotu chce obchodní řetězec PENNY každého dospělého, především seniora, inspirovat k znovuobjevení dítěte v sobě a na chvíli zapomenout na starosti každodenního života. Protože i když nejsme všichni rodiče, všichni jsme děti! Klíčovou součástí kampaně je emotivní spot doplněný o zcela novou interpretaci populární písně „Forever Young“ od skupiny Alphaville.

K tomuto spotu navíc probíhá na instagramovém profilu řetězce soutěž o 3 výlety do Disneylandu v Paříži.

https://youtu.be/hOHlMILwVqA

Všichni nejsme rodiči, ale každý jsme dítě. A často na to zapomínáme. Chybí nám hravost a bezstarostnost, kterou v sobě děti mají. Máme v sobě zábrany. Přitom je tak snadné udělat něco, co bychom udělali jako děti,“ říká ke kampani Zlata Ulrichová, ředitelka strategického marketingu PENNY a dodává: „Naší kampaní chceme lidem připomenout, že dítětem zůstáváme po celý život, jen se někdy bereme příliš vážně.“

Klíčovou součástí kampaně je emotivní spot, který bude ve třiceti a šedesáti vteřinové verzi prezentován on-line stejně jako televizní spot na všech hlavních televizních kanálech (skupina Nova, skupina Prima (Media Club), TV Barrandov). Intenzivně budou využity i sociální sítě. Pro účely kampaně byl vytvořen hashtag #ZnovuDitetem. V rámci kampaně
PENNY využije i influencery a známé osobnosti. Připraveny jsou i výzvy a soutěže, do nichž budou moci lidé zasílat fotografie a videa z chvilek, kdy se cítili znovu dítětem.

Klíčovou součástí kampaně je i píseň Forever Young skupiny Alphaville, kterou pro PENNY nazpíval dětský sbor Pražská kantiléna. Kampaň startuje dnes, 22. listopadu, a potrvá do Vánoc.

O kampani:

Reklamní agentura: Serviceplan, Německo

Klient: PENNY

Režie: Stuart McIntyre

Kreativní ředitelé: Matthias Schuster, Moritz Dornig, Laura Müller Rossbach

Copywriter: Alessia Coschignano

Produkce: Anorak Films

Nasazení: listopad 2019

 Zdroj: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010