Když pomeranče promluví
V říjnu minulého roku připravila bogotská reklamní agentura Sancho BBDO pro pomerančové džusy značky Frescampo společnosti Éxito velmi překvapivou ambientní kampaň s názvem If Oranges Could Talk.
Zadání kapmaně bylo, aby spotřebitelé věděli, že pomerančový džus Frescampo je 100% přirozený. Rozpočet na kampaň byl velmi omezený, ale BBDO se toho nezalekla!
Na jednotlivé pomeranče se laserovým značením vypálilo toto sdělení i s logem pomerančového džusu. Pak se takto označené pomeranče umístili do supermarketu s dalšími POS materiály, na kterých dostali zájemci informaci, kde tuto 100 % pomerančový džus najdou.
S minimální investicí tak kapmaň dosáhla na 13 000 lidí denně a prodej propagované pomerančové šťávy se zvýšil o 17%.
Video představující celou kampaň naleznete ZDE.
Zdroj a foto: www.adsoftheworld.com