MAKRO startuje čtvrtý ročník Dne soukromého podnikání

412 zobrazení

MAKRO Cash & Carry ČR zahájilo kampaň na podporu 4. ročníku Dne soukromého podnikání. Ten se uskuteční v úterý 8. října 2019. Letošní ročník se ponese v duchu oslavy všech podnikatelů, kteří se zapojí, se vzkazem „Bez vás to prostě nejde“. Kampaň posiluje přítomnost akce v digitálním prostředí.

Na Den soukromého podnikání se na webu www.denpodnikani.cz mohou do konce září zaregistrovat všichni podnikatelé bez ohledu na lokalitu nebo obor podnikání. Svým nepostradatelným zákazníkům zaregistrovaní živnostníci nabídnou 8. října nejrůznější speciální akce, například slevu, speciální menu nebo produkt zdarma.

Letošní ročník se více než ten předchozí bude soustředit především na online prostředí, všechny nabídky a informace budou dostupné na webových stánkách akce. MAKRO tím chce podpořit digitalizaci v podnikání, což je dlouhodobým cílem sítě velkoobchodů. Těm živnostníkům, kteří zatím webové stránky nemají, nabízí MAKRO prostřednictvím své nové platformy DISH možnost si webové stránky vytvořit zdarma.

 „Den soukromého podnikání pomůže podnikatelům získat nové zákazníky a udělat radost těm stávajícím. MAKRO zapojené živnostníky podpoří propagací akce, díky které se koncoví zákazníci dozví o speciálních nabídkách podniků v jejich okolí. Letos se navíc zaměřujeme na posílení přítomnosti akce v online prostředí. Drobní podnikatelé mají o digitalizaci zájem a my jim s tím chceme pomoci,“ přibližuje benefity akce manažerka komunikace MAKRO Romana Nýdrle.

Akci stejně jako v minulém roce podpoří Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR). „Letos se věnujeme menším firmám a živnostníkům z různých oborů ve srozumitelné a jednoduché podpoře digitalizace prostřednictvím vlastního projektu Rok digitálního podnikání 2019. Na praktických ukázkách mohou vidět či si přímo vyzkoušet, jak mohou digitalizaci využít přímo ve svém typu podnikání, kde mohou uspořit čas, náklady či personál. Zkušenější podnikatelé tak mohou být vzorem pro ostatní i díky této akci MAKRO,“ říká členka představenstva a generální ředitelka AMSP ČR Eva Svobodová.

Komunikační kampaň k projektu se zaměří jak na samotné provozovatele podniků, tak i na koncové zákazníky. Bude probíhat ve vlastních komunikačních kanálech velkoobchodu včetně sítě obchodních zástupců, externí komunikace se zaměří na online prostředí, velkou osvětovou podporu přidá i AMSP ČR.

Kampaň cílená na podnikatele poběží od 2. července do 31. srpna. Podnikatelům představí Den soukromého podnikání a inspiruje je ukázkami speciálních nabídek. MAKRO v komunikaci využije newslettery zasílané na zákaznickou databázi, in-store komunikaci, obchodní zástupce a online reklamu.

Kampaň zacílená na spotřebitele odstartuje 1. září a skončí den před konáním akce a zaměří se především na digitál. Spotřebitele vyzve k vyhledání nabídek v jejich okolí vedle samotného webu denpodnikani.cz, prostřednictvím online reklamy a na sociálních sítích.

Řetězec do propagace akce zapojí také 11 ambasadorů z oblasti profesionální gastronomie a maloobchodu působících v  11 regionech. Ti pomohou s kampaní cílenou na podnikatele v jejich regionech, objeví se i v lokální adaptaci globální kampaně, která se použije v celorepublikové komunikaci. Kampaň tak bude mít výhradně lokální tvář.

V loňském ročníku, který se nesl v duchu sousedského nakupování, zveřejnili čeští obchodníci 3 213 speciálních nabídek. Den soukromého podnikání MAKRO slavilo ve všech 25 zemích, kde působí. Zveřejněno bylo celkově přes 300 tisíc nabídek.

Zdroj a foto: METRO/MAKRO Cash & Carry