Vítězi soutěže TOP in-store instalace 2018 jsou Captain Morgan, Lindt a Tullamore Dew

896 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace roku 2018. Zvítězila červnová kampaň s názvem Čtyř a dvoupaletové vystavení Captain Morgan.

V tomto roce, stejně jako v předešlém, porotci hodnotili 12 In-storových realizací, vítězů jednotlivých měsíců v roce 2018. Opět se hodnotilo ve stejných třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V minulém roce vyhrály měsíční kola postupně následující realizace:

Dvoupaletové vystavení Big Shock (leden), Perwol (únor), End cap Margot Exotic (březen), Paletové vystavení GARNIER Botanic Therapy (duben), Savo (květen), Čtyř a dvoupaletové vystavení Captain Morgan (červen), 2paletí Tullamore (červenec), Jednopaletové vystavení Kofola (srpen), END CAP KAŠTANY (září), Světelný rámeček s kapslemi Jacobs (říjen), Lindt vánoční jízda s Teddym (listopad) a Jack Daniels, Finská (prosinec).

Za rok 2018 získala u porotců vítězství jen s velmi malým náskokem kampaň Čtyř a dvoupaletové vystavení Captain Morgan, která v řetězci Globus za POS materiály použila čtyřpaletové a dvoupaletové vystavení ze dřeva s pulzujícím červeným osvětlením a dvoupaletové vystavení ve formě lodi s potištěnou plachtou a lanovou sítí. Zadavatelem realizace byla společnost STOCK PLZEŇ – BOŽKOV  s. r.o., a realizátorem byla společnost DAGO s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 9,0 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,8 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 9,0. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci dokonce 9,2 bodu.

Poprvé se v soutěži udělovaly i další dvě ceny – za druhé a třetí místo. 

Druhé místo, jen s velmi nepatrnou ztrátou na vítěze, získala u porotců listopadová realizace Lindt vánoční jízda s Teddym, která v řetězci Tesco za POS materiály použila vánoční sáně, nafukovacího Teddy, dárky a stojany. Zadavatelem realizace byla společnost Lindt & Sprüngli (CEE) s.r.o., kreativní agenturou Studio Fresh a realizátorem byla společnost Eclipse.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,87 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,7 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 8,7. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci dokonce 9,2 bodu.

Třetí místo získala červencová kampaň 2paletí Tullamore, která v řetězci Globus za POS materiály použila 2paletí. Zadavatelem realizace byla společnost Remy Cointreau, Kreativní agenturou a realizátorem společnost atta creative s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,47 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,4 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 8,6. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,4 bodu.

Realizace roku 2018 hodnotila v průběhu roku šestičlenná porota, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – člen redakční rady portálu Místo prodeje.cz; doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu; Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE; Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories; Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Skvělé provedení, vystavení dotváří perfektně i atmosféru,“ byl nadšen Václav Koukolíček, ze společnosti TESCO Stores ČR.

Paletový ostrov ve spojení s podlahovou grafikou působí elegantně, upoutává pozornost umístěním i zpracováním,“ hodnotí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).

Poslední dobou je spousta vystavení pro alko nápoje a musím říci, že jsou velmi zdařilá,“ říká Martin Hasalík, člen vedení asociace POPAI CE. „Jde také vidět, že tito klienti se nebrání kreativním realizacím.“

Realizace působí velmi důstojně, profesionálně. Velký podíl kreativity a vkusné grafiky,“ hodnotí Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories. „Upoutá pozornost každého kolemjdoucího a navíc působí luxusním dojmem.

Hodnocení realizací v roce 2018

„Měla jsem tu čest být po celý rok 2018 členem týmu porotců soutěže TOP In-store realizace měsíce,“ říkáBlanka Bukovská. „Během roku jsem díky tomu měla možnost sledovat jaké realizace v místech prodejů v naší republice se povedly. Byly mezi nimi průměrné, ale také velmi nápadité, poutavé a originální. Se zájmem jsem hodnotila mnohdy vysokou úroveň grafického zpracování a kreativitu našich agentur a výrobců POS materiálů. Tato soutěž portálu Místoprodeje.cz má svůj smysl, pomáhá poukazovat na to, jak mohou POS materiály upoutat pozornost kupujících a podporovat prodeje. Organizátoři soutěže dělají záslužnou práci pro obor. Sledovanost soutěže marketéry dokázala i jejich hojná účast na vyhlášení vítězů roku 2018, které proběhlo v rámci Shopper Marketing Breakfast 5 v prostorách společnosti CZECH PROMOTION.“

Více informací o vyhlášení výsledků a předání cen na akci Shopper Marketing Breakfast 5 získáte zde.

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Generálním partnerem tohoto portálu je společnost Intelecta, hlavními partnery společnosti DAGO a Jansen Display, Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one a HL Display a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories a POS Media.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz