TOP zadavatelé – září 2015
Partner webu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v září 2015 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v září 2015 celkově vynaloženo 23,1 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost Danone s necelými 11 mil. Kč následovaná s odstupem společností Unilever ČR s necelými 4 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Mondelez Czech Republic s 2 mil. Kč.
INSTORE TOTAL TOP 10 | 23,1 mil. Kč
DANONE | 10,8 mil. Kč
Unilever ČR | 3,7 mil. Kč
Mondelez Czech Republic | 2,0 mil. Kč
Chateau Bzenec | 1,4 mil. Kč
Brown-Forman Czechia | 1,1 mil. Kč
Henkel ČR | 1,1 mil. Kč
Garp Integrated | 1,0 mil. Kč
Opavia-LU | 1,0 mil. Kč
Bolton CZECHIA | 0,6 mil. Kč
TESCO Stores ČR | 0,4 mil. Kč
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v září 2015 celkově vynaloženo 846,1 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR s necelými 142 mil. Kč následovaná společností Porsche Česká republika s necelými 104 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Procter & Gamble Czech Republic s 103 mil. Kč.