TOP zadavatelé – září 2016

Partner portálu  Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v září 2016 nejvíce prostředků za reklamu.

INSTORE

U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v září 2016 celkově vynaloženo 3,19 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost Visa Europe s 1,6 mld. Kč, následovaná společností Sarantis Czech Republic s rovnými 600 tis. Kč.  Třetí místo obsadila společnost Findus C.R. se 471 tis. Kč.

POS - TOP 10 zadavatelu Instore_09_zari_2016 - TAB

 

CELKOVĚ

U TOP 10 společností  bylo v září celkově vynaloženo 974 mil. Kč.

Na první příčce se umístila společnost Ferrero Česká s 143 mil. Kč, následovaná společnosti Procter&Gamble se 132 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost HENKEL ČR se 108 mil. Kč.

POS - TOP 10 zadavatelu_09_zari_2016 - TAB

Zdroj: Nielsen Admosphere

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010