TOP zadavatelé – srpen 2018

666 zobrazení

Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v srpnu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.

INSTORE

U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v srpnu 2018 celkově vynaloženo 3,4 mil. korun.

Na první příčce  se umístila společnost GlaxoSmithKline s 947 tisíci korunami, následovala společnost UNILEVER ČR se 745 tisíci korunami.  Třetí místo obsadila s odstupem společnost Karlovarské minerální vody se 495 tisíci Kč.

CELKOVĚ

U TOP 10 společností  bylo v srpnu 2018 celkově vynaloženo 895 milionů korun.

Na první příčce se umístila společnost Kaufland Česká republika se 149 mil. Kč, následovaná s větším odstupem společností Procter & Gamble International Operations SA, která investovala 98 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost Alza.cz s  95 miliony korun.