TOP zadavatelé – listopad 2016
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v listopadu 2016 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v listopadu 2016 celkově vynaloženo 6,73 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost Nestlé Česko se 3,7 mil. Kč, následovaná společností Mondelez Czech Republic s 1,2 mil. Kč. Třetí místo obsadila s odstupem společnost Raiffeisenbank se 385 tis. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v listopadu celkově vynaloženo necelých 1,3 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Procter & Gamble Czech Republic s 180,8 mil. Kč, následovaná společností Alza.cz, která investovala 161,2 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Ferrero Česká se 143,5 mil. Kč.