TOP zadavatelé – květen 2016
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v květnu 2016 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v květnu 2016 celkově vynaloženo 7,8 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost BOHEMIA SEKT s 2,8 mil. Kč, následovaná společností Opavia – LU s 1,3 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Heineken Česká republika s rovnými 900 tis. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v květnu celkově vynaložena 1 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR se 146,8 mil. Kč, následovaná společností O2 Czech Republic se 135 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Procter & Gamble Czech Republic se 112,7 mil. Kč.