TOP zadavatelé – duben 2017
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v dubnu 2017 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v dubnu 2017 celkově vynaloženo 3,2 mil. Kč. Na první příčce se umístila společnost Coca.Cola HBC Česká republika se 669 tis. Kč, následovaná společností SPAK Foods s necelými 635 tis. Kč. Třetí místo obsadila s mírným odstupem společnost Sarantis Czech Republic, která utratila rovných 600 tisíc korun.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v dubnu celkově vynaloženo plných 1,1 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost HENKEL ČR se 155,9 mil. Kč, následovaná společností Alza.cz , která investovala 133,8 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost SAZKA se 123,9 mil. Kč.