TOP zadavatelé – červen 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v červnu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store byl v červnu 2018 celkově vynaloženo o trochu více než 1 milion korun.
Na první příčce se umístila společnost Nestlé Česko se 405 tisíci korunami, s odstupem následuje společnost Al.Namura se 260 tisíci korunami. Třetí místo obsadila společnost STOCK Plzeň-Božkov se 224 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v červnu 2018 celkově vynaloženo necelých 1,2 miliardy korun.
Na první příčce se umístila společnost Kaufland Česká republika se 191 mil. Kč, následovaná s menším odstupem společností Lidl Česká republika, která investovala necelých 178 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost Procter & Gamble International Operations se 139 miliony korun.