TOP zadavatelé – březen 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v březnu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v březnu 2018 celkově vynaloženo 4,4 milionu korun.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR se 2,1 mil. Kč, s velkým odstupem následuje společnost GlaxoSmithKline se 665 tisíci Kč. Třetí místo obsadila společnost Danone se 378 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v březnu 2018 celkově vynaloženo přes 1,2 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Ferrero Česká se 187,9 mil. Kč, následovaná s menším odstupem společností Kaufland Česká republika, která investovala 159,8 miliony korun. Třetí místo obsadila společnost Alza.cz se 139,8 mil. Kč.