TOP zadavatelé – březen 2016
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v březnu 2016 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v březnu 2016 celkově vynaloženo 10,1 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost UNILEVER ČR s necelými 4,1 mil. Kš. Kč následovaná společností Danone s 1,2 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Mondelez Czech Republic s 1,1 mil. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v březnu celkově vynaloženo necelých 1,1 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost L´oréal Česká republika se 136,3 mil. Kč následovaná společností O2 Czech Republic se 131,2 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Unilever ČRse 121.6 mil. Kč.