TOP zadavatelé – říjen 2015
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v říjnu 2015 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v říjnu 2015 celkově vynaloženo 10,0 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost UNILEVER ČR s 3,3 mil. Kč následovaná společností Danone se 2,1 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost UNITED BRANDS s 1 mil. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v říjnu celkově vynaloženo 1,1 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR se 164 mil. Kč následovaná společností Ferrero Česká republika s necelými 136 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Lidl Česká republika se 135 mil. Kč.