Reklamní investice – červen 2016

V červnu 2016 došlo k  meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 8 %. Nepatrný nárůst zaznamenaly pouze dva mediatypy. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V porovnání s květnem došlo k celkovému poklesu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 8 %. Snížení zaznamenaly následující mediatypy: reklama v místě prodeje (-41 %), kinoreklama (-34 %), televize (-14 %) a outdoor (-2 %). Nepatrný nárůst (o 1 %) se projevil jen u dvou mediatypů, a to tisku a rádia.

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti červnu mírně změnilo. První místa s největším využitým reklamním prostorem obsadily televize (s hodnotou 3,5 miliardy korun), tisk (1,7 miliardy korun) a rádio (661 milionů korun). Na dalších pozicích se pak umístily outdoor (414 milionů korun), kinoreklama (13,7 milionů korun) a reklama v místě prodeje (5 milionů korun).

V červnu využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 5 milionů korun.

Reklamní investice - tab

Zdroj: Nielsen Admosphere, a.s. (monitoring Internetu zdroj SPIR – Nielsen Admosphere, a.s.; ceny TV dle sledovanosti zdroj ATO – Nielsen Admosphere, a.s.)

bez vlastní inzerce

*Nielsen Admosphere od ledna 2013 přešla na nezávislý monitoring rádia.

 

 

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster, Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic

** Mediatyp internet: Ze strany poskytovatele CZECH NEWS CENTER zatím nedošlo k opravě chybně vydeklarovaných cen některých kampaní za duben a květen 2016.

Vzhledem k technickým problémům provozovatele Mladá fronta nejsou jeho data za červen kompletní. Data budou opravena při nejbližší možné příležitosti.

*** Mediatyp OOHTV: Z provozních důvodů ze strany deklarujícího subjektu Media Channel (Outdoor, OOH TV) nejsou k dispozici data za měsíc červen. Data budou doplněna při nejbližší možné příležitosti.

 

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010