Reklamní investice – září 2019

396 zobrazení

V září 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 48 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V září došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 48 %. Nárůst se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: TV (64 %), rádio (28 %), tisk (27 %), OOH*
(15 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 5,5 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,8 miliard korun). Rádio (705 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (462 milionů korun).

Zdroj a foto: Nielsen Admosphere