Reklamní investice – září 2019

250 zobrazení

V říjnu 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 66 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V říjnu došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 66 %. Nárůst se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: TV (16 %), rádio (10 %), OOH* (9 %), tisk (3 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 6,3 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,9 miliard korun). Rádio (778 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (502 milionů korun).

* Outdoor a OOH TV nebudou v roce 2019 obsahovat data od společnosti Media Channel.

Byla ukončena spolupráce se společností POS Media (Instore).

Společnost Cinema City Czech (Cinema) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá říjnová data.

Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com